Odpowiedzi

2010-03-18T19:49:52+01:00
4x-2x=3+1
2x=4
x=2

-2x+6-1=8x-4
-2x-8x=-4+1-6
-6x=-10/:(16)
x=1 2/5 w ułamku

a pozostałych nie kapewu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:19:32+01:00
4x-1=2x+3
4x - 2x = 3 + 1
2x = 4
x = 4/ :2
x = 2


2(-x+3)-1=4(2x-1)
-2x + 6 - 1 = 8x - 4
-2x + 5 = 8x - 4
-2x - 8x = -4 -5
-10x = -9 / :(-10)
x = 0,9


1/2x + 3/4-1=x+2
1/2x - 1/4 = x + 2
1/2x - x = 2 + 1/4
-1/2x = 2 i 1/4
-2/4x = 9/4 / :(-2/4)
x = - 9/2
x =4 i 1/2


0,1(x-3)+1,4=-2,1(2x+1)
0,1x - 0,3 + 1,4 = 4,2x + 2,1
0,1x + 1,1 = 4,2x + 2,1
0,1x - 4,2x = 2,1 - 1,1
-4,1x = 1 / :(-4,1)
x = 1 : (-4 i 1/10)
x = 1 : (-41/10)
x = 10/10 x (-10/41)
x = -10/41