Odpowiedzi

2010-03-18T19:46:44+01:00
1/20 *18 dag =0,9 dekagramów
2010-03-18T19:48:09+01:00
Rozwiązanie: 19/20*18dag
171/10 = 17,1 dag
18 dag - 17,1 dag = 0,9 dag
odp. inne substancje waza 0,9dag
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:48:22+01:00
20/20 - 19/20 =1/20
1/20 ciała meduzy to substancje inne niż woda.
1/20 × 18 dag= 0,9 dag = 9 g
Odp. substancje inne niż woda ważą w tej meduzie 9 g.

LICZĘ NA NAJ:-)
1 5 1