Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:46:51+01:00
Przekazujemy sobie znak pokoju bo Bóg i wszyscy kapłani chcą by na ziemi panował pokój.Jeśli więc nie można tego spełnic to przynajmniej staramy sie to robić w Kościele .



Mam nadzieję że pomogłam . =]
19 4 19
2010-03-18T19:48:51+01:00
Gdy przekazujemy na mszy świętej odajemy cześć innym ludzią :)
11 2 11
2010-03-18T19:59:25+01:00
żeby pokój był na całym świecie
11 2 11