Odpowiedzi

2010-03-18T19:53:37+01:00
P= 28m x (28m x 2)
P=1568m kwadratowych
3/4 x 1568=1176
1568-1176=382m kwadratowych
382m kwadratowe= 3,82a
Na pasiekę przeznaczono 3,82 ara.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:55:00+01:00
28 *2 = 56
P = a x b
P = 28m x 56m
P = 1568m2

3/4 x 1568 = 4704/4 = 1176
1568m2 - 1176m2 = 392m2


1m2 = 0,01a
392m2 = 392 x 0,01a = 3,92 m2
x - znak mnozenia
2010-03-18T20:50:20+01:00
pole dzilki
a 28m
b 56m
p a x b
p 28 x 56=1568mkwadratowych

powierzchnia pasiek
1a = 10 m kwadratowych
1568 :10 = 156.8a powieszchnia dzialki w arach

obliczenia
156.8 ;4 =39.2a 1czwarta działki
39.2a x 3 = 117.6a 3 czwarte dzialki

odp Pasieki zajmują 117.6 a tej działki