Odpowiedzi

2010-03-18T19:48:49+01:00
-Pomiędzy moimi nogami lezala piłka
-sponad gor wystawala wierza
-spod nóg wychodzily koty
-sposród wszystkich ty jestes najlepszy
7 3 7
2010-03-18T19:49:36+01:00
Z pośród uczniów wyłonono zwycięzcę konkursu .
Moja koleżanka zauważyła że z spod stołu widac czerwony papier .
spomiędzy okien widac kwiatki a co do sponad to nie wiem
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:55:17+01:00
Mrówki wydostają się spomiędzy szczelin.
Mój wujek ma sponad 50 lat.
Wczoraj spod okna kapała woda.
Spośród krzewów wyłonił się dzik.
3 2 3