Odpowiedzi

2010-03-18T19:51:36+01:00
1 + 4 = 5
5*7,2g = 36g
540g : 36g = 15
Odp. Miodu starczy im na 15 dni.
1 4 1
2010-03-18T19:52:53+01:00
Ppan tomasz z żoną zjadają dziennie 5 łyżeczek miodu czyli
7,2g *5=36g
słoik ma 540g
540g \ 36g=15
odp: miodu wystarczy na 15 dni
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:53:44+01:00
4 * 7,2g = 29,4
1*7,2g = 7,2g
29,4g + 7,2g = 36g
540g : 36g = 15

Odp. Słoik miodu wystarczy im na 15 dni.