Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:52:19+01:00
Skala 1:1000 ozxnacza pomniejszenie 1000- krotne
rzeczywiste wymiary działki to:
4,8cm×1000=4800cm=48m
na
3cm×1000=3000cm=30m

działka ma wymiary:48 na 30 metrów
2010-03-18T19:52:28+01:00
4,8cm×1000=4800cm=48m

3cm×1000=3000cm=30m

Działka ma 48 na 30 metrów
2010-03-18T19:54:04+01:00
4,8 cm * 1000 = 4800 cm = 48 m
3 cm * 1000 = 3000 cm = 30 m
odp: Wymiary tej działki w rzeczywistości mają 48 m długości i 30 m szerokości.