Mam na jutro zrobić prezentację na konkurs.
Proszę o podanie linka do strony w której wpisujesz dany tekst a program odczytuje go głosem ludzkim.
Do tej strony był kiedyś podany tekst o kodach do "plemion"

Jeżeli dysponujesz jakąkolwiek inną stroną, to i tak proszę o podanie.

2

Odpowiedzi

2010-03-18T20:03:47+01:00
Ściągnij syntezator głosu "IVONA"
POlecam
W załączniku
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:28:20+01:00
Http://www.ivona.com/online/editor.php?tmpl=15

Tam masz wszystko dobrze zrobione ;]
1 5 1