Mam jutro historię i zawsze na początku lekcji pan lubi jak uczniowie mają różne pytania na temat poprzedniej lekcji, jeżeli możecie to podajcie przykłady pytań na temat Chrzest Polski - Wielki przełom. Jeżeli ktoś chce to może skorzystać z książki Historia przez tysiąclecia i wieki kl. 1 Gim. / str 232. z góry thx . ;* za najlepsze pytania dam naj , dam 5 * i polecę znajomym ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:53:50+01:00
Zaptyaj pana kim była Sygryda zwana Semiramidą Północy. Kiedyś to zrobiło duże wrażenie na mojej babce z historii.
1 5 1
2010-03-18T20:12:27+01:00
Może spytaj o dokładną datę nie sam rok ale również dzień
i gdzie odbył się chrzest
1 5 1