Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:54:44+01:00
Monitor
27cm*20cm=540
kalkulator
10*2=20
540/20=27
pow. ekranu kalkulatora jest 27 razy mniejsza
2010-03-18T19:55:43+01:00
2,7 dm= 27 cm 2dm=20cm
20*27=540cm²

10*2=20cm²

540/20=27

Odp Powierzchnia ekr. kalk jest 27 razy mniejsza od powierzchnie ekranu monitora
1 1 1
2010-03-18T19:56:26+01:00
MONITOR - 2,7dm= 27cm
2dm= 20cm
27cm*20cm= 540cm( kwadratowych)

KALKULATOR - 10cm*2cm=20cm (kwadratowych)


540/20=27 - 27 razy wiekszy jest ekran monitora od ekranu kalkulatora

licze na naj..... :)
1 1 1