Odpowiedzi

2010-03-18T19:59:33+01:00
Siatkówka-jest to bardzo znany sport ;]
Zasady są proste odbijamy piłkę tak aby upadła na pole przeciwnikia..
Mozemy odbijac piłkę wysko, tak aby upadła daleko lub blisko..
Na piłkę trzeba czekać cierpliwie ponieważ czasami może to potrwać bardzo długo.Trzeba grać wytrwale nie przejmować się tym że się nie dobiło lub źle odbiło. Siatkówka może byc także niebezpieczna, przez przypadek może nas np. uderzyć w glowe.

Proszę o Naj <postarałam sięę> ;]]
68 4 68
2010-03-18T20:00:50+01:00
Bardzo szybko można nauczyć się grać w piłkę.
Można kopać piłkę wysoko, blisko albo daleko.
Bardzo długo i wytrwale trzeba ćwiczyć aby osiągnąć dobre efekty.
Trzeba być cierpliwym aby nauczyć się jakiś sztuczek.

69 3 69
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:05:21+01:00
Rzut Młotem
Do tej dyscypliny trzeba dużo cierpliwości i siły aby nauczyć sie daleko rzucać młotem.Tej dyscypliny trudno jest nauczyć szybko. Ta dyscyplina jest niebezbieczna ponieważ można naderwać sobie jakiś mięsień. Jeżeli ktoś chce uprawiać tą dyscypline musi wytrwale dążyć do celu.Ostatnio na Mistrzostwach Świata w Berlinie Tomasz Majewski (obecnie najlepsza osoba w polsce, która rzuca młotem) zdobył tam srebrny medal przegrał tylko z niemcem.


nic mi nie przyszlo do glowy więc opisalem tą dyscypline mozesz cos zmienic jak chcesz :)
48 2 48