Odpowiedzi

2010-03-18T19:57:44+01:00
data(np.werona,15.07.1545)
Drodzy miłośnicy naszego klubu!!
Przepraszam ale nie mam weny co dalej napisac xd
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:08:18+01:00
Drodzy przyjaciele!
Pisze do was ten list z umiłowaniem ,ponieważ jestem wielkom fankom romea i julii.Gdy przeczytałam te książke byłam nią wrencz zauroczona.Autor tej książki był chyba geniuszem,bo stworzył tak nie powtarzalne dzieło.Kocham te książke i chce ja przekazywac dalej ,aby nasze potomstwo takrze mogło ją czytać.Gdy oglądałam film pomyślałam,że tonuda lecz czytanie taj książki to dopiero super frajda i stwierdzam ,że czytanie jest ekstra.Pisze do was również z proźbą o plakat romea i julii bo bardzo ich lubie.Moja ulubiona kwestia to ta gdzie romeo stoi pod balkonem i wychwala swoją pienkną i cudowną julie.To jest czadowe!!ach gdyby ja byłam tak wychwalana.Było by strasznie miło.Czekam na odpowiedź i oczywiście na plakat pozdawiam! pa pa