Odpowiedzi

2010-03-18T20:06:15+01:00
Gdzie się urodził? odp Owczary
Do jakiego gimnazjum uczęszczał? odp. do gimnazjum w Klerykowie
Jaki był? odp. pomagał ludziom przykładem jest pomoc Radkowi
Czy pozwolił na rusyfikację? odp. na początku dał zmanipulować sie zaborcom jednak przedewszystkim dzięki Zygierowi odnalazł swą tożsamość narodową
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:11:38+01:00
1.W jakich warunkach wychowywał się Marcin Borowicz?
2.W jakich szkołach uczył się Marcin ?
3.Jak Marcin był traktowany przez rówieśników w szkole?
4.Jak Marcin przeżył śmierć swojej matki?
5.Z kim chłopiec się zaprzyjaźnił?
6.Którzy nauczyciele faworyzowali Marcina a którzy nie?
7.Jakich przewinień dokonał Marcin Borowicz?
8.Jak Marcin poznał się z Birutą?
9.Jak potoczyły się losy Biruty i Borowicza?
10.U kogo Marcin znalazł poparcie podczas perypetii miłosnych z Birutą?