Odpowiedzi

2010-03-18T20:00:23+01:00
Gdyż w niekturych państawach występuje różny czas słoneczny , a żeby usprawnić życie w danym państwie podzielono go na strefy czasuurzęowego.
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:00:59+01:00
Gdyż w takim rozległym państwie jak Rosja nie było by możliwe funkcjonowanie jednej strafy czasowej. Różnica tej samej godziny na obydwu krańcach była by ogromna.
13 4 13