Uzupełni
1 litr = ...ml
3litry = ...dm sześciennych
1dm sześcienny = ....cm sześciennych
4,2 dm sześciennych =....cm sześciennych
0,5l =.....cm sześciennych
10,5 l =...ml
850 cm sześciennych = .... ml
2000cm sześciennych =.....dm sześciennych
780ml =....l

pliss daje naJ

2

Odpowiedzi

2010-03-18T20:01:30+01:00
1 litr = 1000 ml
3litry = 3 dm sześciennych
1dm sześcienny = 1000cm sześciennych
4,2 dm sześciennych =4200cm sześciennych
0,5l =500 cm sześciennych
10,5 l =10500ml
850 cm sześciennych = 850 ml
2000cm sześciennych =2 dm sześciennych
780ml =0,780l
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:07:16+01:00
1 litr = 100ml
3litry =3000 dm sześciennych
1dm sześcienny = 1000cm sześciennych
4,2 dm sześciennych =4200cm sześciennych
0,5l =500cm sześciennych
10,5 l =0,0105ml
850 cm sześciennych =850 ml
2000cm sześciennych =2dm sześciennych
780ml =0,780l
liczę na naj jak chcesz mogę ci napisać te jednostki objętości ;D