Odpowiedzi

2009-10-27T15:01:41+01:00
100% - 6% = 94%

37,6 - 94%
x - 100%

x = (100 * 37, 6) / 94 = 3760/94 = 40

40 - 37, 6 = 2,4 zł

Odp. Cena towaru zmniejszyła się o 2,4zł.
1 5 1
2009-10-27T15:04:22+01:00
100%-6%=94%

100%-x
94%- 37,6

Obliczam to proporcją, czyli:
x=100*37,6/94
x=40zł

40zł-37,6zł=2zł40gr

Odp.Cena towaru zmniejszyła się o 2zł40gr

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T15:14:30+01:00
100% - 6% = 94 %

94% - 37,6 zł
100% - x
94x=3760 / 94
x= 40 zł

40 - 37,6= 2,4 zł
odp. cena zmniejszyla sie o 2,4 zł