Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T15:03:28+01:00
Drogi Wójcie!
Chciałbym panu przedstawić moje pomysły na zarządzanie Gminą oto one:
-...
-...
-...
-...
-...
-...
Chciałbym aby pan przysłał mi opinie tych jakże przemyślanych pomysłów
po czym napisał mi czy uwzględni je Wójt w swojej żądzy.
1 2 1
2009-10-27T15:09:37+01:00
Szanowny, Panie
w związku z zbliżającymi się andrzejakmi, mieszkańcy naszej gminy podjjęcli się zorganizowania wróżb dla dzieci. Potrzebny jest nam dom parafialny lub szkoła.Dzieci potrzebują troszkę rozrywki.Jesteśmy w pełni przygotowani do organizacji.Prosimy o udostępnienie nam któregoś miejsca , i wyrażenie zgody.
mieszkancy
gminy
Lubenia
1 2 1