Odpowiedzi

2010-03-18T20:02:39+01:00
Dlaczego Anie sie przefarbowała?
Dlaczego zabroniono jej sie spotykać z Djaną?
Jakie było pierwsze wrarzene Małgorzaty gdy ujrzała Anię?
Kto był głównym rywale Ani w nauce?
Jakiie b
4 4 4
2010-03-18T20:04:16+01:00
Dlaczewgo ania nie lubiłą swojego imienia
Kto był jej najlpszą przyjaciółka
Kto nazwał ją marchewą
Kogo uderzyła tabliczką w głowę
Co się stało siostrze Diany
Kogo nienawidziła ania
Z kim chciała zatańczyć na balu
Jkaą chciała mieć sukienkę
jaka nazywał się jej ojciec
w jakich okolicznościach zmarł mateusz
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:04:48+01:00
Jak ania miała na nazwisko
jak na nazwisko mieli maryla i mateusz
kim dla siebie byli maryla i mateusz
kto odebrał anie z dworca
kto był przyjaciółką ani
z kim ania pokłociła sie w pierwszym dniu szkoły
kogo upiła ania
kto chorował na krup
na jaki kolor ania przefarbowała sobie włosy
jak nazywali sie rodzice ani
czy ania wyjechala do semiarium
Dlaczewgo ania nie lubiłą swojego imienia
7 3 7