Zachęć kolegę lub kolezankę do obejrzenia programu telewizijnego , który najbardziej ci się spodobał . Pliss na jutro to ma być tak na 5 linijek . Tylko niech to bedzie jakiś fajny film a nie jakiś horror czy coś xD Za najfajniejsza odpowiedź daje naj ;P

3

Odpowiedzi

2010-03-18T20:07:44+01:00
Czesc obejrzała byś zemną dzisiaj fajny film pod tutułem "Harry Potter i Zakon Feniksa" opowiada on o chłopcu który jest czarodziejem i przerzywa różne przygody nie będe Ci zaduzo opowiadac ponieważ nie oto chodzi mam nadzieję ,że przyjdziesz cześc
12 3 12
2010-03-18T20:08:27+01:00
Droga Nikolo chcialabym zachecic cie do oglądania mojego ulubionego programu 'pierwszą milosć' dzieje sie tam bardzo duzo .
Musisz zacząc to ogladac poniewaz jest to bardzo fajne i romantyczne przynajmniej ja to lubie .
Gdy zaczniesz to oglądac to przyjde do ciebie i razem zaczniemy ogladac ten serial
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:10:25+01:00
Cześć Aniu chciałąm zachęcić CIę do obejrzenia fantastycznego filmu, który nisi tytuł " Zaklinacz koni ". To niesamowita hisotria dziewczynki, która kocha konie i po tragicznym wypadku nie poddała się i dalej jeździ. Ten filna należy do gatunky tych, które można oglądać setki razy. Fabuła jest wspaniała. Akcja toczy sie energicznie, film ten niesamowicie wciaga. Największym jego atytem jest to, że oglądając go samoczynnie stawiasz się na miejscu głównej bohaterki a "język koński" jest czytelny dla każdego. Serdecznie polecam CI ten film. Koniecznie zobacz go sama jutro na NVT o godz. 19:30.
Zuzia
19 2 19