Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:06:32+01:00
Polskie Państwo Podziemne to : tajne struktury państwa polskiego, istniejące w czasie II wojny światowej, podlegające Rządowi RP na uchodźstwie.
12 3 12
2010-03-18T20:06:41+01:00
Nie wiem konkretnie w jakim kontekście ma to być, ale zapewne chodzi o którąś z wojen. Polska nie mogła normalnie żyć i funkcjonować, bo była okupowana. Mósiała stworzyć wiele tajnych organizacji " pod ziemiami " Ludzie ukrywali się przez np. Hitlerowacmi. Stworzyli tak jakby inny świat, w którym mogli prowadzić działania.