Tego dnia telewizja TVP 1 zaproponowała dwa filmy związane z naszą historią
i tradycją: dramat historyczny Męskie Sprawy (102 minuty)
oraz Pan Tadeusz ( 151 minut) Ile czasu zajęłoby Tobie obejrzenie tych dwóch filmów? Podaj czas w godzinach i minutach.

. wiem że to jest dziecinnie proste ale lubie komuś dawać najlepszee!..
OBLICZENIA proszę
bez obliczeń uznam to za spam.

3

Odpowiedzi

2010-03-18T20:07:16+01:00
102+151=253
253:60=4,3
Odp. Mi zajęłoby obejrzenie tych dwóch filmów 4 godziny i 13 minut.
2010-03-18T20:08:16+01:00
102+151=253minuty trwalo obejrzenie filmów
Męskie sprawy trwal 1h 42min
pan tadeusz trwal 2 h 31 min
razem trwaly 4 h 13min
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:09:04+01:00
102 min- Męskie sprawy
151 min- Pan Tadeusz

102min + 151 min= 253 min = 4 godziny 13 minut

Odp: Te 2 filmy trwają 4 godziny 13 minut.