Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T15:07:06+01:00
1. Sprzątanie na biurku.
2. Rozłożenie książek i innych przyborów.
3. Zacznięcie od łatwiejszych zadań.
4. Wzięcie się za trudniejsze.
5. Powtórzenie wiadomości.
6. Schowanie książek do plecaka.
1 1 1
2009-10-27T16:42:13+01:00
1. Posprzątaj swoje miejsce pracy.
2. Po wyjeciu ksiązkek z tornistra poukladaj je np . na biurku.
3. Zacznij od zadań najtrudniejszych ( tak nam ostatnio mówił pan z polskiego ze mamy zaczynac od najtrudniejszych zadań bo wysilamy mózg czemy on szybciej dziala a na wieczór żeby nie przeciązać mózgu robimy latwe zadaNIA )(tak nam bredził)
4.Przypomnij sobie kiedy są sprawdziny i kiedy będzie pytać
5. Rób łatwe zadania .
7 1 7