Odpowiedzi

  • Tizi
  • Początkujący
2010-03-18T20:15:15+01:00
Wojna niemiecko polska dużo zabitych przez niego polaków
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:19:41+01:00
Odp:
- popierał teorię nadczłowieka, tzn. że niemiecka rasa jest najlepsza, liczą się tylko silne osobniki.
- teoria ta doprowadziła do selekcji naturalnej dzieci urodzonych w Niemczech, słabe dzieci były tylko ciężarem
- Hitler był odpowiedzialny za holokaust, mordowanie tysięcy żydów
- atak na Polskę, II wojna Światowa, zrujnowanie i obrabowanie Polski
- getta, w których mordowano i palono zarówno polaków jak i żydów, kobiety i dzieci
- egzekucje, rozstrzeliwanie, atak na polską inteligencję
2 5 2