Jakie powinny mi wyjść zdania? (Angielski, układanie zdań)
Jakie powinny mi wyjść zdania? (Angielski, układanie zdań)
Więc zadanie z angielskiego żeby ułożyć zdania. Ale nie paiętam jak się odmienia niektóe słowa i nie wiem jak ułożyć.
Rozsypanki.
1. Libby/fly/Adelaide.
2.Will/visit/grandparents.
3. Will's dad/drive/Canberra.
4. Libby/go/Ghan.
Libby/arrive/12.15.


PytaNIE: CO ONE OZNACZAJA I JAK JE UŁOŻYĆ.
i JESZCZE JEDNO. jAK ODMIENIA SIE CYFRY GDY MÓWI SIE GODZINĘ NP. ONE - (JAKO GODZINA) FIRST

3

Odpowiedzi

2010-03-18T20:27:34+01:00
1 Libby flys to Adelaide. Libbi leci do Adelajdy
2.Willy visits his grandparents. Willi odwiedza swoich dziadkow
3Will s dad drives Canberra. Tata Willa jezdzi Canberrą
4 Libby goes to Ghan . Libbi jedze do Ghan.
5.Libby arrives at 12.15 Libbi wyjezdza o 12,15


Cyfry odmnienia sie

1 first
2second
3third
4fourth
5fifth
5sixth
7seventh
8eighth
9nineth
10tenth
i koncówke th dodajemy do 100
tylko przy tym gdy bediae np 21 to piszemy twenty first

itp.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:35:32+01:00
Nie do końca rozumiem czego oczekujesz od Nas ale spróbuje pomóc.

odmiana czasowników:
fly-flew-flown to jest latać
visit-visiting-visited odwiedzać(ten jest chyba regularny)
drive-drove-driven jeździć
go-went-gone iść

Trudno powiedzieć jak je ułożyc gdyż nie powiedziałeś w jakim czasie mam je przetłumaczyć. To jest w Pesent perfect
1.Libby fly to Adelaide - Libby leci do Adelaide
2.Will visit grandparents - Will odwiedza dziadków
3.Will's dad drive to Canberra - Tata Willa jedzie do Canberry
4.Libby go to Ghan - Libby idzie do Ghana
5. Libby arrive at fiftheen past twelfe - Libby dociera o 12.15

Dwadzieścia cztery pierwsze czasowniki porządkowe w języku angielskim(jeśli o to ci codzi) czyli:
first
second
third
fourth
fifth
sixth
seventh
eighth
ninth
tenth
eleventh
twelth
thirteenth
fourteenth
fifteenth
sixteenth
seventeenth
eighteenth
nineteenth
twenty first
twenty second
twenty third
twenty fourth
2010-03-18T20:48:27+01:00
Koledze z góry się coś czasy pomyliły.

Rzeczywiście, ciężko określić, o co tak naprawdę pytasz.

1. Libby flies to Adelaide. (Present Simple)
2. Will is visiting his grandparents. (Present Continuous)
3. Will's dad is driving to Canberra. (Present Continuous)
4. Libby is going to Ghan. (Present Continuous)
5. Libby will arrive at 12.15 (Future Simple)
1 1 1