Odpowiedzi

2009-10-27T15:08:22+01:00

Recykling
Energia atomowa
Energia geotermalna
Energia Słoneczna
Energia wiatru
6 5 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T15:09:47+01:00
Czasem człowiek pielęgnuje i pomaga w rozwijaniu się niektórych roślin,
człowiek także ratuje zagrożone gatunki np: buduje parki, stawia tabliczki i różne tego typu rzeczy. Rośliny bez ludzi żyły by dziko i niektóre gatunki mogły by wyginąć.
18 4 18