Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:23:41+01:00
Polska z zachodu graniczy z Niemcami.
od południa czechami i słowacją
od wschodu z ukrainą i białorusią i litwą
a od północy z rosją
18 3 18
2010-03-18T20:25:15+01:00
Polska od zachodu graniczy z Niemcami
od południa z Czechami i Słowacją,
od wschodu z Białorusią i Ukrainą , (i jeszcze Litwą)
a od północy z Rosją (Kaliningrad)
18 2 18
2010-03-18T20:25:46+01:00
Polska od zachodu graniczy z Niemcami
Od południa z Czechami i Słowacją
Od wschodu z Ukrainą, Białorusią, Litwą
a od północy z Rosją
29 4 29