KLASA 6
W trójkącie prostokątnym równoramiennym narysowano wysokość h poprowadzoną do przeciwprostokątnej o długości 15cm. Przeciwprostokątna została podzielona na połowę.Oblicz pole tego trójkąta

Proszę o wszystkie obliczenia

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:24:19+01:00
Powiem CI tak wysokość to 7,5cm na 80%
Nie napisze Ci dlaczego bo tego jeszcze nie powinieneś wiedzieć
7,5*15/2=56,25cm2
Chyba
2010-03-18T21:32:28+01:00
A razy h dzielone na 2
30 razy 15 dzielone na 2
to wyjdzie 225 cm. kwadratowych.
1 5 1