Odpowiedzi

2010-03-18T20:27:55+01:00
Moja szkoła marzeń

W mojej szkółce
Jest wesoło
Każdy bawi się w około
Słychać śmiechy słychać hihy
Niczego sie nie boimy

A na przerwę brzęczy dzwonek
Dzwoni głosno jak skowronek
Nauczyciel pędzi z klasy
By na kawę zdąrzyć,czas

Wtedy sie zaczyna draka
Każdy trzyma się chłopaka
Wodą każdy sie oblewa
By pragnienie zgasić swe.

Wielkie nieba co się dzieje!
Dzwonek dzwoni!
Pustoszeje!
Nauczyciel wraca do nas!
Taka jest już dola-wola!

Proszę ;))
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:29:36+01:00
Moja szkoła była by wesoła,
jak by z waty ulepiona i,
i cała czerwona.
Lekcje by trwały tyle co ćwerćnuty,
a może 2 minuty?
Ławki były by z cukierków,
a krzesał z żelków.
Każdy pewnie by tak chciał,
ale wtedy to byłby raj xD

3 4 3
2010-03-18T20:34:54+01:00
W szkole moich marzeń ,
Na pewno było by wiele wrażeń.
Było by śmiesznie i wesoło,
No po prostu wszędzie kolorowo!
Robił bym co chciał,
I miał o wszystkich parę zdań.
Jadł bym na lekcjach i pił coca-cole
Ale by było no ja nie mogę.
Pani z polskiego piątkę mi da
Bo przecież to Ja :D
2 2 2