Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:28:45+01:00
1. Nie będę kłócił się z rodzicami, gdyż ranienie moich bliskich pod wpływem impulsu jest bardzo smutne i czuje się z tym źle.
2. Będę więcej czasu poświęcać modlitwie, by móc umacniać moją więź z panem Bogiem.
3. Będę pomagać starszym ludziom, szczególnie tym samotnym, aby poczuli się dowartościowani i kochani.
5 5 5
2010-03-18T20:47:44+01:00
Bede sie czesciej moidlic bo to czas nawrocenia
bede mily dla otoczenia bede sie uczyl czesciej itp poniewaz chce w ten szczegolny czas zawierzyc sie Bogu
3 3 3