Odpowiedzi

2010-03-18T20:27:38+01:00
Energetyczne:
wegiel kamienny
wegiel brunatny
ropa naftowa
ruda uranu

mineralne:
zelazo
chrom
zloto
srebro
wolfran
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:30:27+01:00
Surowiec mineralny - wydobyta ze złoża kopalina użyteczna, mająca zastosowanie w gospodarce, produkt przemysłu wydobywczego. Jest składnikiem środowisk przyrodniczych: skorupy ziemskiej, hydrosfery, biosfery i atmosfery.

Surowiec energetyczny - wegiel kamienny, brunatny, gaz ziemny i ropa naftowa(inaczej surowiec który daje ciepło)