Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:30:35+01:00
2*70=140
140+90=230
13800:230=60
Zakupiono 60 kompletów stolików z krzesłami.
5 2 5
2010-03-18T20:32:44+01:00
Nie wiem czy o to chodzi, ale zestawów (2 krzesła i stolik) kupiono 60
2*70 = 140
140 + 90 = 230
13800 : 230 = 60
Odp.: Zakupiono 60 kompletów krzeseł i stolików.
7 2 7
2010-03-18T20:33:04+01:00
X - ilość stołów
2x - ilość krzeseł

90x+70*2*x = 13800

90x+140x=13800

230x = 13800 |/230

x= 60

Spr:
90*60 + 70*120 = 13800

Odp : Kupiła 60 stołów oraz 120 krzeseł
19 4 19