Odpowiedzi

2010-03-18T20:38:26+01:00
Elżbieta II - Monarcha _ Wielka Brytania
Barack Obama - prezent - USA
Silvio Berlusconi - premier - Włochy

A. Autorytaryzm
B.Demokracja
C.Republika
D.Monarchia
E.Totalitaryzm
2010-03-18T20:38:41+01:00
Zad. 1
Elżbieta II - monarcha
B.Obama - Prezydent
S. Berbasoni - premier

zad.2
A- autorytaryzm
B- demokracja
C- Republika
D- Monarchia (zależy od państwa)
E- totalitaryzm (albo władza absolutna)

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:47:29+01:00
Elżbieta II
monarcha

Obama
prezydent

Berbasoni
premier


A
autorytaryzm
B
demokracja
C
Republika
D
Monarchia
E
totalitaryzm