Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:31:47+01:00
Misia albo jakieś kolczyki czy naszyjnik
Pieknnie bedzie jak dodasz jeszcze kwiatka
2010-03-18T20:32:21+01:00
Jeśli ona lubi Bizutreie to jej kup biżuterie :)))
Kwiaty:)))
Misia :))))
2010-03-18T20:48:03+01:00
Kup jej coś niedrogiego co lubi np.perfumy jakies ladne niech ci kolega doradzi albo jakis drobiazg naszyjnik a jak nic nie znajdziesz to kwiaty roze;d