Odpowiedzi

2010-03-18T20:37:48+01:00
Dlaczego Pani chciała uczyć w tej szkole.?
Czemu pani wybrała taką karierę.?
Czy naprawdę pani lubi uczyć innych uczniów.?
Wstydziła się pani, gdy pierwszy raz pani weszła do tej szkoły.?
Jaki są tego skutki, żeby zachęcić kogo do nauki.?
Czy łatwo opanować nerwy przy uczniach.?
Czy są jakieś dobre strony nauczania.?
Czy żałowała pani kiedyś, że przyszła do tej szkoły.?
W jakim celu pani przyszła uczyć tutaj.?
Ma pani dobry wpływ na uczniów.?
Lubi pani pogawędzić w szkole z uczniami.?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T21:03:50+01:00
Polecam tłumacz translator wpisałam tak :
1.P:Dlaczego pani uczy w tej szkole ?
A:.Why for you Mrs teaching at this school?
2.P:Największa wada szkoły?
A:The greatest defect in the school ?
3.P:Największa zaleta szkoły ?
A:The best thing of the school ?
4.P:Czy uczniowie tej szkoły panią szanują ?
A:Do pupils of this school respect you?
5.P:Czy szkoła posiada sale gimnastyczną ?
A:Whether the school has rooms gymnastic?
6.P:Ile szkoła ma pomieszczeń?
A:How many rooms the school has ?
7.P:Za co pani lubi/nie lubi szkoły ?
A:In every for you like/not does like schools?
8.P:Jak duże jest boisko szkolne ?
A:How is the school court big?
9.P:Czy szkoła często bierze udział w zawodach sportowych ?
9.A:Does the school often participate in the meeting?
10.P:Czy w szkole odbywają sie apele z okazji ważnych uroczystości ?
A:Whether at school they are undergoing sie appeals on the occasion of important celebrations?
*Zakończenie :.
P:Dziękujemy za wywiad w nastpnym programie wywiad z Tuskiem
A:We thank for the interview in the next programe interview with Tusk
*Sorka tłumacz czasem się myli ale myślę że pomogłam xD