Odpowiedzi

2010-03-18T20:34:08+01:00
Rozumiem, że chodzi o dni tygodnia i miesiące...
Dni tygodnia, w kolejności:
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday.

Miesiące, również w kolejności:
1 January
2 February
3 March
4 April
5 May
6 June
7 July
8 August
9 September
10 October
11 November
12 December
2010-03-18T20:36:44+01:00
Monday
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday



January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:42:03+01:00
Poniedzialek-monday
wtorek-thursday
sroda-wednesday
czwartek-
piatek-friday
sobota-saturday
niedziela-sunday
styczen-january
luty-february
marzec-march
kwiecien-april
maj-may
czerwiec-june
lipiec-july
sierpien-august
wrzesien-september
pazdziernik-october
listopad-november
grudzien-december