Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:39:00+01:00
2.Nie będziesz brał imienia Pana Boga swego na daremno.

Młodzież w tych czasach często nadużywa imienia pana, żartuję sobie z Niego. Gdy coś się nam nie uda, albo się boimy wołamy "Boże!", wzywamy Pana bez powodu, jest to naprawdę niestosowne. W świecie chrześcijaństwa jest to uznawane za przekleństwo.
2010-03-18T20:44:52+01:00
Mlodziez nie zwraca uwage na to co mowi czestos slyszymy o jezy o boze itp
zartuja z boga opowiadaja kawaly
wzywaja jego imie bez potrzeby
2010-03-18T20:47:17+01:00
2 przykazanie mowi o tym aby nie wyzywa imienia swietych np. jezus maria gdyż jest to ciezki grzech wobec ludzi.