Odpowiedzi

2010-03-18T20:42:36+01:00
A)6 1/2 *4/13 - 8/15:2= 13/4 * 4/13 - 8/15:2 = 4/2 - 8/15:2/1 = 4/2 - 8/15 * 1/2 - 4/15 = (tu powiekszam do mianownika 30)= 15/30 - 8/30 = 7/30
b)78 1/7 : 1 11/14 - 1 2/5 * 15/28 = 50/7 : 25/14 - 7/5 * 15/28 = 50/7 * 14/25 - 3/4 = 4- 3/4= 3 1/4
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:45:03+01:00
A)6 1/2 * 4/13 - 8/15:2=13/2*4/13-8/15*1/2=2/1-4/15=30/15-4/15=26/15=1 11/15
b)7 1/7 : 1 11/14-1 2/5 * 15/28=50/7*14/25-196/140*75/140=4/1-105/140=560/140-105/140=455/140=3 1/4
Dasz Naj
32 4 32