Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:43:48+01:00
Pózniej kiedy widzi romea niezywego bierze jego sztylet i sie nim zabija pozniej przychodzi marta <opiekunka juii> woła wszystkich i oby dwa skłocone rody godza sie i sie konczy ten dramat

Miło ze ci mogłam pomoc
2010-03-18T20:44:24+01:00
Gdy Julia przebudza się zauważa martwego już Romea. Julia nie wie co robić... Rozpacza i zastanawia się nad popełnieniem rownież samobójstwa. Postanawia wziąść sztylet Romea i uśmiercić się. Głowy zwaśnionych sobie rodów przybywają za póżno na cmentarz- zastają już martwą Julie(i Romea). Wszyscy wyrzucają sobie, że doprowadzili do takich czynów młodych i postanawiają się pogodzić jak i również połaczyć Romea i Julię po śmierci- postanowili postawić młoodym kochankom złote pomniki.