Odpowiedzi

2010-03-18T20:43:13+01:00
Ponieważ ludzie sie kłócą. Dziecko chce pograc na kompie czy tam isc do kolegi, mama narzeka ze ja glowa boli i cos w tym stylu tata ze jest zapracowany i wszyscy sie kloca kto ma racje bo sa poddenerwowani.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:50:45+01:00
Ludzie burzą harmonie domu gdyż są zabiegani, zapracowani, nie mają czasu dla rodziny. Rodzicom bardziej się opłaca wynająć opiekunkę do dziecka, niżeli zostać w domu i zaprzepaścić karierę zawodową. Z jednej strony chcą zapewnić dobrobyt i najlepsze warunki życiowe swoim dzieciom i rodzinie, ale z drugiej strony przez tą rządzę zatracają wartości miłości, bliskości, zaufania w rodzinie. Rodzina schodzi na drugi plan. Zanika łączność- więź emocjonalna między dziećmi a rodzicami. Dzieci muszą nauczyć się same radzić ze swoimi problemami, nie mają poprosić kogo o pomoc. Przez takie właśnie sytuacje wielu ludzi zatraca hierarchię wartości i wstępuje do różnych grup społecznych, sekt itp. Rodzina podupada. W skrajnych przypadkach nie ma możliwości jej uratowania.