Odpowiedzi

2009-10-27T15:23:18+01:00
10 % + 5% = 15%
100%-15%=85%
85% x 4,62=0.85 x 4,62= 3,927zł=(w przybliżeniu czyli takie falowane równa się ;]) 3,93
2009-10-27T15:23:55+01:00
105 % = 4,62
100 % = x
100*4,62/ 105 = 4,4 zl paliwo po pierwszej podwyzce

110 % = 4,4
100 % = x
100*4,4/110 = 4 zl paliwo przed obnizkami

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T15:24:58+01:00
10% z liczby 4,62 =46gr
5% z liczby 4,62 =23gr
4,62-(46 + 23)=3,93

Odp.Cena paliwa przed podwyżką wynosiła 3zł 93gr.
1 5 1