Odpowiedzi

2010-03-18T20:45:59+01:00
H=a√3/2
a)a=12
h=6√3
b)a=5
h=5√3/2
c)a= √3
h=3/2=1,5
d)a=4 √6
h=2√18=6√2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:46:30+01:00
Oblicz, jaką wysokość ma trójkąt równoboczny o boku:
a)12
h=a√3/2
h=12√3/2
h=6√3

b)5
h=5√3/2
h=2,5√3

c) √3
h=√3*√3/2
h=√9/2
h=3/2
h=1 i 1/2

d)4 √6
h=4√6*√3/2
h=4√18/2
h=2√18
2010-03-18T20:47:56+01:00
A)12
h=a√3/2
12√3/2=6√3

b)5
h=a√3/2
5√3/2

c) √3
h=a√3/2
√3×√3/2=1.5

d)4 √6
h=a√3/2
4 √6×√3/2=4√18/2=2√18