Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T10:34:03+01:00
Jeżeli nie umrę w grzechu to napewno będę zbawiona aby osiągnąć zbawienie trzeba żyć zgodnie zprzykazaniami Bożymi
  • Użytkownik Zadane
2010-03-19T10:35:58+01:00
Moja historia zbawienia jest piękna jak chyba każdego....można powiedzieć jak różany kwiat.
Sądzę gdyż iż ludzie nie są irracjonalni w stosunku do swej historii zbawienia ludzie potrzebuja więcej wiary w siebie i uważam że to im pozwoli zrozumieć swą historię

pozdrawiam