Odpowiedzi

2010-03-18T20:47:48+01:00

10+6 = 16


16-12 = 4

20-10=10
3 3 3
2010-03-18T20:48:39+01:00
A) 6+10=16
b) 12+x=16
x=16-12
x=4
c)x+10=20
x=20-10
x =10
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:59:08+01:00
A) P=a²
a²=6
a=√6
b²=10
b=√10
c²=a²+b²
c²=(√6)²+ (√10)²
c²=6+10
c²=16
c=√16
c=4cm
P₃=a²
P₃=4₂
P₃=16

b)P=a²
a²=12
a=√12
c²=16
c=√16
c=4
b²=c²-a²
b²=4²-(√12)²
b²=16-12
b²=4
b=√4
b=2
P=b²
P=2²
P=4

c) P=10
7 4 7