Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:54:40+01:00
4- po kolei góry, wyżyny, 25, południowa, wszystkich, wysokiej, równikowe, wilgotnych mas, Indyjskiego, tutaj nie mam :[, centralnej a 5 niestety nie mam ;[
2010-03-18T20:57:14+01:00
4/50
wyżyny i niziny
ok 75%.
Azja położona jest we czterech strefach klimatycznych kuli ziemskiej.
5/70
Zlewisko oceanu spokojnego;
Amur,Huang He,Mekong,Jangcy.
Oceanu indyjskiego;
Eufrat,Ganges,Brahmaputra,Indus,
Oceanu arktycznego;
Jenisej,Indygirka,Lena,Ob z irtyszem