Odpowiedzi

2010-03-18T20:48:02+01:00
Past simple. continuous wykorzystuje się raczej przy opisywaniu, że coś się zdarzyło (simple) w trakcie wykonywania jakiejś czynności (continuous-ciągły).
2010-03-18T20:48:50+01:00
Past Simple Czynność dokonana, zakończona w czasie przeszłym.

Past Continuous Czynność trwająca w ściśle określonym momencie w przeszłości
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:50:05+01:00
Past Simple opisuje czynnosci zrobione kiedys w przeszlosci czyli dokonane