Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:57:44+01:00
Drogi Przyjacielu!
Odwiedzam Aktualnie np.Francję.Jest tu wiele ciekawych rzeczy,do zobaczenia!Zwiedziłam już wieżę Eiffla.W nocy jest na niej niezliczona ilość świateł,dzieki nim Widać ulice tego pięknego miasta.Bardzo zachęcam Cię do Zwiedzenia tego Przecudnego miasta.

Pozdrawiam Ciebie
i Twoich Najbliższych
:::::Twoje Imie:;::::
1 1 1
2010-03-18T21:02:09+01:00
POCZTÓWKA:
Cześć!!!
Wczoraj wruciłam z Londynu.Było tam wspaniale!!! Są tam przepiękne widoki.Jestem bardzo zacgwycona tym wyjazdem.Mogłam poznać kulturę anglików oraz bardziej nauczyć się tego wspanialego jezyka.
Mogłam kosztować bostonska herbatke.
Zachecam cię• żebyś tam pojechala poniewaz tez bys mogla zakosztowac zycia jak prawdziwa angielska dziewczyna.
1 5 1