Odpowiedzi

2010-03-18T20:51:30+01:00
Satelita geostacjonarna słuzy do telekomunikacji
Miło mio ze pomogłam
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:52:08+01:00
Satelita pozostający zawsze ponad określonym punktem znajdującym się na Ziemi i przemieszczający się w przestrzeni kosmicznej razem z obrotami kuli ziemskiej. Satelity geostacjonarne są wykorzystywane przede wszystkim w telekomunikacji.
5 4 5