Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:54:39+01:00
Masa jest stała bez względu na przyciaganie ziemskie a cięzar sie zmienia pod wplywam przyciągania ziemskiego(grawitacji)
Zeby bylo jasniej:
np.
moja masa ciala wynosi 50 na kazdej planecie ez wzgledu na przyciaganie, a ciezar zalezy od przyciągania mierzynych w N(niutonach)
jesli wazysz 50 to ciezar na ziemi wynosi 500N bo ziemia ma 10m/s kwarat
2010-03-18T20:56:43+01:00
Masa-jest to ilość materii(atomów) ,z której zbudowany jest dany przedmiot.
Mase ciała możemy określić po tym jak trudno je pchnąć lub zatrzymać mierzymy ją w (kg)
ciężar-jest to siła z jaką np. ziemia nas przyciąga mierzy się go w (N)