Odpowiedzi

2009-10-27T15:22:12+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T15:24:58+01:00
Wyspa była da nich drugim domem- mogli tam przyjsc zawsze gdy się z kims pokłucili lub gdy się nudzili .
była dla nich kryjówka-na wyspę nikt nie zaglądał więc mieli pewnosc ze nikt ich tam nie znajdzie .
była dla nich skarbem- myseli że znajleźli ją perwsi i nalży tylko do nich . bardzo ją pilnowali.
dla zenka był wielkim schronieniem ;] <3
9 4 9
2009-10-27T16:30:09+01:00
Nie pozwalali by ktoś na nią wchodził...to była ich kryjówka
1 1 1