Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:57:18+01:00
Rysy - 2499mnpm - 2500m.n.p.m

2500 - 900 = 1600m

o 0,6* temperatura spada na 100m wysokości

to na 1600m spadnie 9,6*C

Więc w Rysach jest 0,4*C
2 3 2
2010-03-18T20:58:26+01:00
2499m.n.p.m-900m.n.p.m=1599m.n.p.m
0.6C=100 m(spada)
6C=1000 m
3.6C=600 m
6C+3,6=9,6
100C-9,6C=90.4C
2 1 2
2010-03-18T20:58:53+01:00
Rysy ma 2503 m n.p.m, zaokrąglamy do 2500m. Różnica pomiędzy tymi wysokościami wynosi 2500m - 900m = 1600m
Temperatura spada o 0,6C co 100m czyli:
1600 / 100 = 16
16 * 0,6 = 9,6
100C - 9,6C = 90,4C
2 3 2